داستان «شیرِ شهرک» نویسنده «محمود سلطانی آذین»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahmood soltani"ممدلی ننه­عصمت" گاو پیشانی سفید محل است. از خط و خطوطِ غلط و غلوط توی چهره­اش هم می­شود فهمید که او چه اعجوبه­ای است. نصف بیشتر عمرش صرف دعوا و درگیری و کلاه­گذاری و کلاه­برداری شده است. بگفته خودش، بیشتر لباسهایش در جریان دعوا و درگیری پاره پوره شده است.

داستان « کلودت » نویسنده «لیلی انواری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

اولین باری که "کلودت" را دیدم سر یکی از کلاسهای سال اول دانشگاه بود. دوستی او را به من معرفی کرد. کلودت برای دانشجوی سال اول به نظرم مسن رسید. بعداً فهمیدم که او چهل سالش است. شوهر و دو بچه بزرگ دارد و حالا که بچه‌ها رفته‌اند تصمیم گرفته به دانشگاه برود.

داستان کوتاه «سالمون» نویسنده «نگین بهشت‌کار»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

ماهی های سالمون رودخانه­ای، موقع مرگشان به قسمتی از رودخانه که در آن به دنیا آمده­اند برمی­گردند. یک جوری حس می­کنند وقت مرگشان است و خودشان را می­رسانند همانجا که اول زندگی­شان بوده­اند. این جزو درس های سال هفتم بود. بایو دایورسیتی. من این چیزها را خوب یادم می­ماند.

داستان «سینما فری» نویسنده «مهدی عاطف‌راد»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mehdi atefrad

سینما فری در خیابان سی‌متری، بین چهارراه لشکر و پمپ بنزین، و روبه‌روی مغازۀ نان تافتونی، بود. کنارش یک مغازۀ مبل‌فروشی و یک کارگاه چوب‌بری بود. بعدش کوچۀ بن‌بستی بود و بعد از کوچه، پمپ بنزین بود.

داستان «بستمین نیمکت» نویسنده «علیرضا سبحانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

alireza sobhani

حدود ده سال پیش. بعد از چهلمین تیر چراغ برق که در دو سمت جاده پیاده رو بود، بیستمین نیمکت، دقیقاً همینجا زیر چهل و یکمین تیر چراغ برق. اواخر تابستان. پدرش ارتشی بود و تابع قوانین. می‌گفت قانون و قرار نگذارید اما اگر گذاشتید هرگز از آن تخطی نکنید. غیر از خانه باغ، پیروی از قوانین را نیز برای دخترش به ارث گذاشت. چند سال پیش مرد. غم دوری دخترش نمنمک خشکاندش.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692